سپاس
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

به نام خدا

از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم  آنها قلب مرا بزرگ تر میکنند ،

از کسانی که از من متنفرند سپاسگذارم  آنها مرا قوی تر میکنند ،

از کسانی که مرا ترک میکنند متشکرم آنان به من میاموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست

از کسانی که با من میمانند سپاسگذارم چون آنان معنای دوست واقعی را به من نشان میدهند

ودر آخر از خدا خیلی خیلی ممنون و سپاس گذارم چون مرا دوست دارد وهمیشه هوایم را دارد ومن هم او را بسیار دوست

دارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 9 شهريور 1398برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 7443
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1